|
NOSNOW.PL Forum dyskusyjne poświęcone wszystkiemu co związane z deskami Dirtsurfer.
|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Akuma
|
Wysłany: Sob Lut 24, 2007 10:01 am Temat postu: Jak zacząć i za ile? |
|
|
Witam wszystkich!
Jestem nowicjuszem i o dirtsufingu wiem raczej niewiele (oprócz tego ze koniecznie chce spróbować ). Jeżdzę na snowboardzie i szukałem podobnego sportu na sezon letni - DS wydaje sie idealny .
Chciałbym sie dowiedzieć ile kosztuje taki sprzęt? Gdzie można go kupić? Domyślam się, że w Polsce nie ma zbyt wielu sklepów oferujących takie dechy. Interesuje mnie coś co mozna by okreslić deską all mountain - jednym słowem uniwersalną i na każdą nawierzchnię. Nie zamierzam szaleć tylko zaczynac od podstaw i niewielkich górek, wiec nie potrzebuje nic lepszego.
Pomóżcie początkującem bo zakochałęm sie w tym sporcie po obejrzeniu kilku filmików na youtube. Pozdrawiam  |
|
| Powrót do góry |
|
 |
flash

|
Wysłany: Sob Lut 24, 2007 5:22 pm Temat postu: |
|
|
heja
Najlepiej umówić sie z kims z ekipy, pisząc do nosnow. Mozna tez zaczepić kogos na gg by umówić sie na zjazdy. Co do tego ile to kosztuje to widać na stronie www.nosnow.pl jesli trafiłes tu przez dirtsurfer.pl ceny mozna porównać z nowym kompletem snowboardowym _________________ www.dirtsurfer.pl |
|
| Powrót do góry |
|
 |
NOSNOW.PL

|
Wysłany: Sob Lut 24, 2007 8:06 pm Temat postu: |
|
|
Witaj!
Co do zakupów to dzięki Flashowi już chyba tutaj trafiłeś:
http://www.nosnow.pl/?p=productsList&iCategory=2
Natomiast jeśli rozchodzi się o rodzaj deski, to właśnie główną zaletą DS jest to, że są bardzo uniwersalne. Na każdym modelu powalczysz na asfalcie, chodniku, szutrach, trawie czy niewielkich górkach (do konkretnych stoków i kamieni to już będzie potrzebny model Flexi).
Oczywiście jeśli tylko będziesz w naszych okolicach, to zapraszamy na testy, czy (jeśli staniesz się szczęśliwym posiadaczem dechy ) wspólną jazdę.